Våffeldagen


Att få vakna upp med ett härligt leende gör min dag glad:-)

Har varit ut på en kort prommis men jag tycker det e kallt  även om solen e framme.

Engla sover just nu vaknade ngr gånger inatt sen klev hon upp långt innan klockan ringde.
Thimmy fick sluta tidigt så han ska snart stänga av sin hööööga musik han har på för att gå iväg o träna tack o lov!
ikväll blir det våffelkväll men B o Thimmy strejkar de e kräsna men vi e tre mot två :-)

Ska ni äta våfflor idag?
GucciMama ♡

Som sagt bara jag som är överambitiös. Du röstar väl på MIg på mamagalan :-)

GucciMama

man tackar och bockar jätte mycket :-)

Sandra

Såklart det blir våfflor idag! =)

Erika

nej här blir det inte våfflor :P

Linda

Nja hon kunde inte se riktigt i hans öron för han hade vax men hon tyckte att det såg lite rött 8ut så jag fick kåvepenin åt honom. Nu börjar jag känna feber också=/

vintageretroprinsessa

Hola bandola brudar :



träffa på Micke på stan :)



Klart det vart våfflor :)

Eller tofflor som Madicken brukar säga :)



vilken härlig bild på en sötnos :)



ha det finast

Petra

Guccimama:varsågod:-)



Sandra:ja precis :-)kram



Erika:inte?



Linda:usch inge kul å vara sjuk krya på er båda två:-)



Jessica:ja träffa honom oxå:=) ha det fint kram

Tess

blev inga våfflor för oss igår- men ska dock äta på lördag hos sambons familj! :D

Jennifer

Gud vilken underbart härlig bild!!!! :)

Petra

Tess:jasså men då får ni våfflor på lördag då:-)



Jennifer:Tackar:-)