Samla streckoder




Nu har jag samlat på mig alla drikki streckoder jipiie 500 poäng gick snabbt det:)
om några veckor kommer en barnvagn hem till oss.
Sandra

Hehe, samlar för fullt jag med!

Sakta men säkert.. vill också komma upp i 500 poäng men har en bit kvar =P

Amanda

Himmel! Har du lyckats samla så många! det var inte dåligt! ^^

Kristin

Haha, förstår att det gick snabbt :) Att man ska samla Drikki streckkoder har jag missat, vart kan man göra det? Har ju också en Drikkilover här hemma :) Kram

Erika

nice :) jag samlar också till en vagn! :)

Anna

oj oj oj! Va kul!



Kram kram

Petra

Sandra:ja samla på du:)här går det undan ef som hon e drikki lovers kram



Amanda:ja det gick fortare än jag trodde:)kram





Kristin:ja det gick snabbt:)finns kuponger i matbutikerna (nestle)fina premier:)kram



Erika:kul :)kram



Anna:ja det e supernice ju kram