1 November



Idag har vi varit i globen city och shoppat nya kläder till pappan i huset:)
Alexandra har åkt iväg på en släkträff med sin pappa men är nog på ingång när som helst.
Thimmy kom även hem idag haha kul att se honom.
Han har oxå haft lite annat för sig dessa dagar.Nyttiga dagar för honom tror jag:)
Men jag hoppas på det bästa och jag vill inte se honom bli sviken ännu en tusendegång.
Kan inte skriva här i bloggen vad han har haft för sig föränn jag talat med honom för det känns inte skyst.
Allt måste få smälta även för mig!

Kan även tala om att jag har dissat facebook haha så nu vet ni det ni som undrar vart jag tog vägen;)
Men jag ville inte vara kvar av olika anledningar längre!

Men bloggen slutar jag aldrig med :)

Mia

Nä, det är trevligt att ha dig här. :-)

Nathalia

Vad hönde på facebook?