Brunchparty


Engla på strålande humör :)

Goddag denna lördag!
Skönt med helg,känner mig lite piggare men inte mkt,men jag har orkat duscha o sminka mig :)fantastiskt va?
Följde med Alexandra till Ina som skulle ha brunchparty.
Men snart kommer hon hem då åker vi iväg familjen på upptäcksfärd,behöver gardiner till vardagsrum men inte det lättaste vill ha en brun nyans som kan matcha fondväggen.

Behöver nog köpa mig lite blutsaft el vad det heter :)äter inge järntabletter alls och jag tror med all säkerhet att det är det som gör mig så j-kla trött.För nu brukar alla gravida äta extrajärn.

ska bli spännande och se om jag kommer i mina eccostövlar idag hmmm mina fossingar har fått sig en dos med vatten och det är inte så liiite heller.
Stackars fötter som får bära mig:)

Vad ska ni hitta på denna regniga lördag?
Erika

fin hon är! Ja doftljus är perfekt att tända när man tvättar, blir ju lite mysigare dessutom ;)

Härligt när man hinner med att sminka sig och duscha, hihi det är ju nästan vardagslyx numera ;)

Mia

Inte mycket gjort idag.

Försökte mig på att springa, men kroppen orkade inte eftersom jag tog milen igår. Tröstade mig med lite godis istället. ;-) Ha en bra lördag. Kramar!

Kristin

Fin klänning engla har :) Hoppas ni har haft en bra helg. Fick du mitt sms? Kram

Petra

Erika:Tack:)ska prova det där med doftljus i vår tvättstuga.



Mia:Ja det e ju lördag:) kram



Kristin:jaså hehe :)Ja det fick jag men jag ringer i veckan måste få tag i Thimmy så man kan bestämma ngt han har ju aldrig mobilen på grrr kram vi hörs