Förbannade skit oxå!

Ny vecka och ny månad.
Klev upp och duscha och fixade havregrynsgröt till tjejerna i morse.
Alex började skolan idag efter en veckas höstlov.

Och själv mår jag toppen
NEJ inte alls jag e på ett j-kla hummör idag
halsbränna mår illa som vanligt ont i armen och har svullna fötter
jag är GRAVID så det skriker om det.
Trött är bara förnamnet på mig och jag vill sooooova men hur då?
Går ju inte sova med en 2 åring hemma.
faaan så livet känns underbart höhöh
om jag slapp denna j-kla illamående för det e den som gör mig så trött.

Bara 8 veckor kvar:)
8 j-kla veckor med ännu mer krämpor
varför kan inte min sambo ta över allt?
varför spyr inte han;)
Nej livet e orättvist ibland och ingen massage får man heller :(

Ikväll tänker jag ta med Thimmy ef middagen och åka iväg o fika medans Björn får natta båda tjejerna.
Nån jäkla rättvisa får det vara grrrrrr.
Jag måste ha lite andrum innan bebis kommer annars blir jag helgalen!

Alla dagar ser ju inte ut så här men JUST idag gör det så och det irreterar mig!
Förbannade halsbränna som gör att jag inte kan ligga ner o sova om nätter.

Har ringt arbetsterapeft(stavas säkert inte så)hela förbannade morgon men inge svar,jag ska ju få en skena på handleden men när då???nästa år eller?
handen domnar bort på nätterna o det går inte över förrän jag går en promenad i huset och det sker minst en gång per  natt,sen alla toabesök på det.

Men i januari kommer lyckan ut och då e allt glömt:) så konstigt det kan vara.

Josefine, Blåeld

Hoppas det känns bättre nu! Kram!

sussie

Hej!



jag har provkollektionsplagg hemma, sen beställer man och det brukar ta en vecka innan du har kläderna. Jag är hemma idag om du vill komma förbi och kolla. Ring mig så förklarar jag vägen, 070-9950334.

Ja, vi ska ev. bygga ett hus, ca 500 m från vårt hus nu. I trädgårdsstaden...



Kram Sussie

Anneli

Bamsekraaaaam:)

Kristin

Hoppas du fick en mysig fika med stor killen din :) Kramkram

Anna

Usch!! Förstår att det känns jobbigt!! En stor jättekram till dig!!

Själv har jag redan fått den där förbaskade halsbrännan, hoppades att det skulle dröja några veckor till men..näej! Blä!

Hoppas du kom i väg en stund!



Kram kram

Petra

Tackar för er omtankte tsss kram på er.