Glad men ledsen.

Har vinkat av Thimmy på bussen och nu går snart hans flyg upp till övik.
Lite trist att han åkte hem:(
önska man hade haft mer tid ensam med honom.

Björn har åkt iväg på konferens och kommer inte hem förrän i morgon kväll.
Lika trist det,är så orolig om ngt skulle hända med mig eller magen nu.
Men detta får bli sista gången han övernattar borta utan oss tills bebis kommer.
Jag skulle behöva tid för mig själv känner jag,mår inge vidare alls kanske beror på trötthet o graviditet.
Hatar att må dåligt och känna mig nere.
Känns som man aldrig räcker till.

Skulle vilja dra iväg till New york med Thimmy helt ensam.
vilken häftig upplevelse.

nä usch nu ska jag torka snoret o tårarna som rinner fy fan för att må så här dåligt!

Nathalia

Fy låter inget kul,att mås så dåligt gumman.

Hoppas du snart ska må bättre med allt.

Har ni talat om att resa till USA?

Anna

Usch inge roligt att höra att du mår så dåligt.

Hoppas du vaknar i morgon och mår prima liv!!



Kram kram

Mia

Det låter inget bra alls.

Önskar att jag kunde hjälpa dig.

Sänder många ömma tankar till dig.

KRamar!!

Fröken Isakson

Usch vad jobbigt att du inte mår bra. Hoppas det känns bättre imorgon. Kram kram Linda

Anneli

Låter inte alls bra stumpan.

Önskar att jag kunde göra nåt för dej

Jag kanske ska komma ner.

Det har hänt alldeles för mycket detta år:(

lider verkligen med dej.

Kramkram

Petra

Nathalia:Tack:)NEJ vi har inte pratat om USA vi ska ju ha bebis i januari så det finns ingen möjlighet närmsta året att kunna åka sj med Thimmy men ett önsketänkande:)



Anna:Lika trött men lite mindre trött haha den lät ju bra!kram



Mia:Tusen finaste tack kram



Fröken isaksson:ja det e inge skoj kram



Anneli:Tack finaste ja det har nog varit på tok för mkt i mitt liv kram kram hoppas jag kan komma upp snart vill träffa er allihopa:)