Hej då nu reser jag till Malaysia mamma!


En liten äcklig drink inför resan men ack så bra mot maggen,andra dosen dukoral.


Kramas lite med syrran innan hon åker.


Pass och vaccinationskort ska med!


Hej då kalla Sverige nu drar jag till varmare breddgrader:)packat o klart.

När Alexandras pappa kom med Jan-olof m fam så var det brådis,vi hann inte med ngn fika så det blev ett hastigt hejdå.

Åh vad jag kommer att sakna denna tjej hoppas du får det underbart i Malaysia.






Puss puss puss och puss på dig och jag älskar dig.

2 hela veckor i Malysia är lång tid att vara borta från mamma.
Läxorna är med fick en dagbok av fröken så hon kan skriva varje dag vad som händer.

Hoppas alla flygresor ska gå bra oxå.
Tidigt i morgon bitti flygs det till London sedan koala lumpur och sedan direkt till ön langkawi :)

Skickade med Alex min andra kamera så jag hoppas de kan maila över bilder varje dag:)

puss mammas hjärta ha det superkul nu!
Johanna

Förstår att det värker i mamma-hjärtat nu!!!!! Hoppas att Alexandra får en fantasisk semester och att lillasyster väntar tills hon kommer hem. Kram kram.

vintageretroprinsessa



Hoppas att hn får en underbar resa med pappa och vänner :)

men nog tror jag att hon kommer längta hem till er :)



Massa kramar

Therese

sötnosen, men vad kul hon kommer få. Hon kommer var brun som en pepparkaka när hon kommer hem. SV: tack för din hjälp med skorna jag har nu köpt ett par, de du gillade bäst :) kramar

Emily

ååh vad spännande! Hoppas hon får dunder kul!!



kramar

små räkorna

förstår att du kommer att längta ihjäl dig efter alex,men 2 veckor går ju rätt fort ändå.du får gosa med engla så länge....

har oxå varit i malaysia och även vi var på langkawi.:-)det är så himla fint där....och varmt!!

hon kommer säkert ha det jättekul där!!och lagom till lucia så kommer hon hem brun som en pepparkaka.:-)KRAM.