Julafton om en månad


Köpte tomtevepor och hjärta på hemtex igår!


Godmorgon alla rara.

Här låg jag och Engla till 10.15 i sängen mysigt värre;)
Men somnar man mitt i nätterna så måste man ju få sova ut!
Idag blir det ingen powernap för Englas del men det värsta är att hon kommer vara svintrött vid 18 tiden och det är på tok för tidigt att somna för då vaknar hon ef en tim och håller igång till 02 el nåt.

Kanske dags för lite frukost då,Engla har ätit gröt  :) duktiga tjejen hon lär sig.

Till helgen är det första advent ska bli så kul att få ta fram julpyntet eeeh om vi har ngt kvar ha,ha
Blir så rörigt med kartonger när man flyttar och mkt kastades nog hmm.
Men några tomtar ska vi väl ha.
Vill ha en massa ljuslingor överallt oxå.

vad händer hos er denna tisdag?
Mia

Fina grejer! Längtar till lite adventspyssel ihelgen också.

Idag har lillkillen fått sin spruta! Han är nu lite hängig faktiskt.



Du har en utmaning hos mig! Kramar!!

Carolina

Hej!

Jag vill tipsa om att det är 3 pågående tävlingar inne hos mig nu, man kan vinna presentkort på barnkläder, presentkort på barnrumsinredning och ett väggord!



På söndag startar dessutom min julkalender, massor med härliga priser att vinna hela vägen fram till Julafton!

Lägg gärna till mig på Bloglovin' så du inte missar några tävlingar - och passa på att delta, det är stor chans att vinna!

Kram Carolina

Linda

Jag tror jag har dom där gardinerna också fast i beige typ, köpte dom förra året.



Kevin tackar =)