Älvsjömässan med kidsen.

Idag tog jag med mig tjejerna och det blev ett mässbesök :)
Tyvärr så hann jag inte med hem och villamässan men får ta det nästa gång!

Galet mkt folk var det,dåligt med matställen om jag får klaga ;)alla pannkakor var slut så det var inte mkt till barnmeny.Men såg att de hade massor av picknick ställen inne på mässan så visste jag det innan hade jag gjort en sallad o några egna mackor för att ta med.

Shoppade inte heller så mkt men lite blev det ändå.
Alltid kul att gå runt o spana.


Alex hamna i en pysselhörna ;)


Engla provar bilarna.


Fick även se Amy Diamond.





Alex ville ha denna play Majs!



En till Alex och en till Engla,köpte även en till en kompis ;)


coolaste Alcazar gummistövlarna till Alexandra,hade velat haft ett rosa par själv haha
Ensam mamma sökerJohanna från förra sänsongen var där och tog betalt:)
Fick även med en alcazar cd och en snygg tygväska.







Nu har tjejerna somnat och jag halvsover här vid datan,börjar få ont i fogarna och känner mig allmänt gnällig.
Björn sitter och babblar om trädgårdsland o guuud vet allt så nu vet jag snart inte vad jag skriver :)

återkommer imorgon godnatt alla rara!

vintageretroprinsessa

Kul med mässa :)

Dom geggamoje mösserna är grymam vi har dom till alal barnen och till oss själva :)



Happy maisen är superkul Madicken kenny gillar att leka med det :)



ha det finast kram

Madeleine

Massa snyggt du handlade och för att inte glömma roliga PlayMaisen!! FIn mage du har nu ;-) Lagt in en ny bild jag med ikväll. Nya tävlingar igång oxå!! KRAM