Klängväxten Engla


Så här lugnt o skönt har vi när vi dricker drikki på morgonen:)


Lugn o ro vad e det:)

Full rulle med en två -åring i shoppingcentrum.
Engla har lite problem när vi ska åka buss,hon har inte riktigt förstått att man ska sitta FINT i bussen
hon ska varken sitta i sin vagn eller sitta på sätet brevid mig ,utan hon ska byta plats och helst stå.

Vägrar åka vagn när mamman behöver titta på lite vinterkläder till barnen,är ju så rädd att hon ska springa bort
för hon gillar att gömma sig;)
sen när man ropar säger hon inte ett knyst,mimdre bra för en stressad gravid mamma:)

phu nu har vi kommit hem och lillan somna i min famn i bussen så nu ligger hon ute i vagnen och sover och jag ska passa på att NJUTA av mitt aftonblad o klick med en marabou mjölk choklad.
och ett glas rött.(juice)vad annars!






Sen hoppas jag på fredagsmyyyyys ikväll framför IDOL med familjen:)


Erika

Det kommer nog gå jättebra för dig =) dina äldre barn kan ju hjälpa till med bebisen också, tror jag de kommer tycka är roligt med lite ansvar. Trevlig helg!

Patricia

Japp nr 2 kommer i dec =) Elina har precis fyllt 1 år! Ser att du också väntar... är det din 3:e? Förresten hittar ni fortfarande drikki att köpa? Elina älskar ju dom, men nu verkar det som dom inte finns att köpa längre =(

Anonym

Hallå Petra :)

Hoppas att ni får en toppenhelg :)



Den jucien har vi hemma i kylen med nam nam ;)



Lät som en jobbig dag hihiihihihi :)

Barn är verkligen överallt och ingenstans fnissar :)

Patricia

Nä men alltså jag har letat, det finns inte längre här omkring! Konstigt att ni har det =) här finns det massa med morot.... ja som sagt konstigt!

Petra

Erika:ja det tror jag med att det gör haha kram



Patricia:ok en månad innan mig då;)väntar 4:an :)

drikki hittar vi nästan bara i banan på coop,willys,citygross vi behöver ris/morot hehe



Jessica:ja den e god:)hehe jag men sånt e livet med de små:)