Läxor&pepparkakor




Här hemma pågår just nu matteläxa tur Alex e duktig i matte haha ja e helt kass på ämnet!

Hantverkarna håller nu på att rulla ut tapeten o gissa om jag e nervös;)blir den fin?åh vad svårt tänk om den blir ful?haha får göra som expediten sa igår, du får riva ner den när de gått:)

Härligt väder ute riktigt varmt o skönt idag.

Alexandra fick en inbjudan idag på skolan av en kille i klassen som ska ha kalas om två veckor;)
jaha vad köper man till en kille i 9 årsåldern då?hmmm tål att tänkas på;)
Men roligt att hon vart bjuden!



vi har tjuvstartat med lite pepparkakor till mellis:)
Amanda

Åh dom där ballerina kexen såg riktigt smarriga ut! ^^

Kashaya

Är riktigt sugen på att testa de där Ballerinakexen är de goda? Måste se om jag hittar dem någonstanns.

Madeleine

Vilket underbart fint kort ;-)

Anna

Vi provade dom nya ballerinorna i går men jag kände att orginalet är bäst och vill jag ha pepparkakor så köper jag nog vanliga pepparkakor :)



Kram kram

Mia

Spännande att få se tapeten!

Ja jisses, svårt med present till en kille, men du kommer på ngt ;-) ha det gott!

Erika

Ja man bränner nog en och annan kalori när man ammar! för mig som är smal gäller det att verkligen tänka på att äta mycket annars tynar jag bort, så var det sist iallafall nu kanske det är annorlunda med nr 2