Shopping!


Nya vinterkängor till Engla.Redan storlek 24.



Fin julklänning från lindex.


Tunika lindex


Disco tröja Alexandra


Tunika H&M



Shampooo bör man hemma ha.


Gjorde ett fynd köpte pop overall begagnad för 300:- på en second hand


second hand fynd


pop second hand


Festblåsa till Alexandra
små räkorna

tänkte bara tala om att jag såg dig och engla på kappahl igår....men jag ville inte slänga mig fram och säga hej....tyckte det var lite för framfusigt!!;-)dessutom så känner du ju inte igen mig,men jag dig.:-)men jag hajjade till lite iaf när jag såg att det var du.hittade du ngt på k?jag hittade inte mkt.ha det bra!kram.

Petra

små räkorna:Meeeen så synd du inte kom fram då;)gör det nästa gång.Hittade klänning till Alexandra hon ska på disco i morgon hihi,hade du barnen med dig?jag såg inte däj men vet iför sig inte hur du ser ut heller hihi.kram

Mia

Så många fina saker!! Den där discoblåsan och klänningen till Alex är ju kanonfina!!

små räkorna

ok,jag får väl göra det nästa gång!!nej jag hade inte barnen med mig...dem var på skolan då medans jag passade på att shoppa lite.vilken fin festblåsa du hittade till alex...såg en jättefin klänning till nickan som jag nog kommer att köpa till jul!!det är lite annat stuk på kläderna nu när man måste gå in på "ungdomsavd"och handla åt henne,hihihihi.

förstår att du inte såg mig...du var i full action att få med dig engla som stod bland kläderna och tittade.:-)men jag var väldigt nära och hade en blå jacka på mig!!!synd att jag inte gick fram till dig då...:-(kram.

Petra

Mia:Tackar:)



små räkorna:okej då var det nog i tisdags du såg mig på kapp ahl för onsdagen var Alex med och provade klänningen,vi åkte ef skolan;)

små räkorna

nopp....jag var där i onsdags!!!

vintageretroprinsessa

Hallå vännen har inte hunnit att kolla några bloggar men nu så har jag läst i kappa en massa :)

Så fint du shoppat :)



Hoppas at det känns bättre i magen nu ?

ussh lät inte alls kul :(



Hoppas att Alex hade det bra på discot ?



Massa kramar