Städtagen&säsongens sista grillning





Har städat så ryggen håller på att knäckas i två delar phu....

Dammsugit och torkat alla vita dammiga golv
dammsugit säng o bytt lakan och vädrat ut allt otäckt.
Tvättat och hängt ut tvätt på vädring
Torkat lister
dammtorkat
Böjt mig ner o tagit allt som ligger o vilar på golven med min STORA  tjocka mage och onda rygg.

Men nu ska vi grilla kyckling och vara glada :)
För nu har vi ju rent hemma o inget vidrig byggdamm som ligger o skräpar framför ögat.
Bara fönsterputsning kvar då!

Nu skriker min mage efter mat bäst att starta grillen ute då!



Therese

duktig du är vi borde med städa lite men vi har städat en gång i denna vecka redan, men det blir rätt fort dags igen. Lät gott med grillat! Hoppas ni får en fin helg! kram

Erika

mysigt med grillning även på hösten =) jag skulle iofs kunna grilla året runt om vårat boende tillät =)

Petra

Therese:jag blev så illa tvungen ef allt byggdamm;)ja grillat e alltid gott kram



Erika:Ja grilla kan man ju göra året runt egentligen kram