nää det var inte jag denna gång heller.

Eftersom så många är så nyfiken på inlägget secret så kan jag tala om att det rörde sig inte om MIG.
Utan en god vän till mig:)



Taaaaaadaaa!!!!!

Grattis Anneli&Tomas

Efter 17 år slog de till och gjorde det hela väldigt enkelt på tio minuter var det klart
Hur smart som helst.

Grattis bästa Anneli

Jag saknar däj:(


Fru Sessan

ler Jag har egentligen inte så mycket smink. Rengöringsprodukter för ansikte och ögon,foundation både flytande och i puderfor, buder, en mascare, en kajal, en ögonbrynspenna... och sen kanske jag har väldigt många olika ögonskuggor! jag bara älskar Make up store och det ärju roligt att ha alla färger =)

sandra

Såg att du hade varit med och tävlat i en annan blogg så jag tänkte tipsa dig om tävling som jag har i min blogg just nu!



http://minaprinsarochjag.blogg.se/category/tavlingar.html

anneli

åååååh gulledej:)

Ja, då är man fru Lundqvist:)

å alla i familjen heter likt..

Jag rekomenderar varmt det vi gjorde, enkelt men dock högtidligt,tyyp.

Ringen köpte jag på guldklippet.se. Super.

Saknar dej åxå.

Kramar i massor

Petra

Fru sessan:Ja smink e kul:)



Sandra:ok ska kika in senare:)



anneli:hehe ja det e så smart så fru lundqvist:)kram kram vi ses nog om några veckor:)