Torsdag med tjejerna

Goddagens denna torsdag!
Tog mig en tur till täby c med bussen och Engla
shoppade mjuka sköna svarta mamabyxor o linne på H&M
Lillan sov medans jag sprang runt i affärer perfekt så som det ska va:)
När hon vaknade blev det luch vi beställde en foccacia m sallad och en varmkorv till lillhjärtat.

När vi kom hem satt Alex på gräsmattan o grät (stackarn)vi fick ett nytt schema på f-mötet som tydligen INTE gäller så jag såg lite fel där fy skam.
Antar att Alex schema ska stämma bättre hmmm.
Men det rörde sig om 30 min så det var ingen katastrof.

Ikväll blir det tjejkväll för oss :)
Pappa B ska nämligen på FIN middag de ni!
Han e på en konferens med jobbet och lyxar på det höhöh

själv ska vi bräcka honom med lyxiga fiskpinnar och potatis o sallad det ni.

Undrar vad han ska äta och DRICKA:)

neeeh nu kallar plikten på återseende mina kära vänner!



Jag känner en stor ära att få tillaga denna goda lyxmiddag ikväll:=)

Johanna

Vad härligt för karln att få äta och DRICKA gott!! :P

Fast fiskpinnar är inte fy skam det heller.. ;)



Aha, 1 januari..jag har 10 dagar senare jag, blir till att knipa ihop så det blir ett januaribarn känner jag! ;) Kan vara lite trist att fylla sent på året.. :D Men huvudsaken är juh att dom kommer ut och mår bra! :D



Kram

Petra

Johanna:Ja precis härligt för han;)

Ja samma här jag vet hur trist det är att fylla sent på året är född 22 dec:( inte kul att vara yngst i klassen kram

Madeleine

Tänkte oxå göra fiskpinnar idag, men d röstades fet bort av grabbsen i familjen.. suck... att d ska vara så svårt med fisk!!!???

Anna

Fiskpinnar är ju också smaskens... :)



Kram kram

diana ♥

Så fin din blogg är!! Ska bli mamma snart så letar efter bra mammabloggar! =) Har tävling i min blogg nu kanske något för dina prinsessor!? =) Kram

diana ♥

Så fin din blogg är!! Ska bli mamma snart så letar efter bra mammabloggar! =) Har tävling i min blogg nu kanske något för dina prinsessor!? =) Kram

Linda

Ja fy satan, vem skulle orka med så många ungar. Tycker jag har tillräckligt med en hahahahha.



God natt, kram