2 snoriga och en snöig onsdag


Kan man inte cykla ute får man göra det inne!

Idag har det snöat och varit allmän trist väder,så vi har hållit oss inne idag än så länge.
Efsom båda tjejerna är förkylda så passade det oss.

Engla har även lyckats vila på soffan i en halvtimme,perfekt inför kvällen,igår somnade mitt hjärta i sin egen säng efter jag läst fifiboken för henne,så duktigt tycker jag,hon sov i sin säng hela natten.
Det kanske tar sig eller så känner hon att hon sover så mkt bättre i eget rum,ingen som stör henne.



Liten och förkyld,förstår inte hur mkt snor man kan hitta i denna lilla näsa.

Bokade om vaccinationstiden tills nästa onsdag,man ska ju vara frisk då vaccinet ska tas.

Alexandra har cyklat hem till kompis ef skolan;)
Ihelgen måste vi skaffa nya kläder till henne som hon kan ha på fotbollen,måste ha nya fotbollskor och då är det ju bra om hon får vara med och prova.
Igår tog de fotbollskort,fick reda på det i sista sekund,men hon hade en snäll kompis som lånade ut skor o fotbollstrumpor;)hon har ju precis börjat att spela så vi har inte skaffat kläder ännu.

Nu ska jag ta och plocka lite här i hemmet,äntligen börjar man få ngn ordning här.
kaos förra veckan då man var ensam med kidsen hela veckan och två som bar på en förkylning gjorde inte saken lättare.
Nova ska man helst bära på 24 tim om dygnet:)

Pappan skulle komma hem lite tidigare idag och det får vi hoppas på för vi har knappt sett varandra denna vecka heller haha.

På återseende.
sandra

Ja visst var den söt! Hoppas ni blir friska snart, inge roligt att vara förkyld. Kram

vintageRetroPrinsessa



Men fyyy för massa snö ;)

Har har det vart strålande soool :).



Hoppas allt är bra med er.



Kul att Alex börjat med fotboll :)



Kram

Anneli

Ingen snö här men 5 minus imorse:(

Jobbigt med förkylda små barn. Hoppas det går över FORT.

Imorron ska Lina å hennes danskompisar till fotografen för att plåtade i Pippi kläder:)

Undra hur det kommer att gå????? Jag LÄR nog SYNAS i bild om jag känner Lina:S hahahaha

Kramar i massor

Anna

Ja verkligen trist väder ute i dag. Nu vill jag inte se någon mer snö även om den smälter direkt!!!

Isabella hade nog oxå gärna cyklat inne i dag :)

Krya på er!



Kram kram