Förkylningar


Engla i viloläge.


Både Engla och Nova är förkylda,det bara rinner ur näsorna.
Nova ger jag näsdroppar för hon låter så slemmig i halsen,det var inte längesedan hon var förkyld.
Blir snart galen på alla förkylningar som folk släpar på sig.
Snart tänker jag ha besöksförbud härhemma,alltid ngn av alex kompisar som hostar el snorar och nu e jag skitless på att de små blir smittade.
Allra helst Nova som e så liten.
Hon får det så jobbigt i halsen med allt slem som sätter sig,och nu vill jag inte ha fler skräcknätter då hon sätter i halsen.
Inte en snorunge kommer hit mer nu.

Besöksförbud nästa.


sofia

Vilken jättefin blogg! Kolla gärna in på våran nya sida, www.yourtodolist.se =)

emme - emmesprinswilliam

aj då William har precis lyckats bli frisk från sin förkylning.. jag klarat utan att bli smittad hitills peppar peppar



Hoppas dom små kryar på sig

Kram kram



Fröken Isakson

Men krya på sig nu. Supersöt bild i alla fall. kram kram

Anna

Usch ja för dessa förkylningar, vi är mer eller mindre förkylda hela familjen här. Blä!

Krya på er, och besöksförbud är nog inte helt fel ;) haha!



Kram kram

Erika

ja dessa förkylningar! kan det inte bara komma något mirakel vaccin så alla bara för evigt kan slippa skiten drömmen