Gårdagens


Engla provar nya skor på vincent igår.

Ja det gick hur bra som helst med syskonvagnen på bussen igår.
Jag tog upp hela platsen haha,tur jag kliver på först så man får plats,kom en lika dan syskonvagn efter några stationer och den stackarn fick vänta till nästa buss.
Men det är ju olika från buss till buss,igår var det en barnvagnsplats som var gjort för max 2 vagnar så då blir det lite tuffare,men vi stod bra och resan gick bara bra denna gång.

Alexandra är så duktig med Engla och det är tur det ;)
Hon hade gått på toaletten med henne medans jag fick prova skor.
Nova var vaken men nöjd,ja ialla fall tills vi kom till mc donald´s,precis då vi skulle sätta oss och äta så var det en Nova som började gallskriiiika.
Hjälp vad hon lät och folk började stirra,gaaah efter en slemmig spya så släppte det och hon ammades till sömns.
Oj oj vad trött i knoppen jag blev efter haha.


Lugnet före stormen,någon sekund ef bild togs så började Nova med sitt djungelvrål.


Alex var glad och nöjd:)min stora fina!

Lägger upp bilder på shopping senare om intresse finns:) ?

Nu väntar jag hem Alex ef fotbollsträning.
Mia

Vad redig Alexandra är! Det är tur att de stora tjejerna är så duktiga med sina småsyskon!

Hoppas du fick ett par snygga skor!

Therese

mysig dag! Hoppas ni har haft en bra och varm dag som här!

Anna

Bra att bussresan gick bra för er.

Skönt att Alexandra är en sådan duktig storasyster :)



Kram kram