Godmorgon onsdag


En jordgubbsmoothies med amelia baby till frulle;)

Godmorning sunshine!

Natten har varit oväntat bra,men samtidigt skulle jag nog bli förvånad om den inte blev det,Nova höll sig vaken stort sett hela dagen igår.
Undrar hur den lilla fröken orkar hålla igång så mkt.
som mest sov hon 25 min på dagen igår och det var vid middagstid,jag ställde in kluftpotatisen i ugn med ugnsklockan på 20 min;)så jag har stenkoll haha.så när potatis var klar var Nova vaken och glad.

Även Engla har sovit hela natten sååå härligt.
Nova vaknade väl bara två tre gånger och amma sedan somnade hon om!

Alex har cyklat till skolan,skulle hem direkt så idag blir det inget fritids.


Bild från förra veckans plantagen besök.

Nu ska jag ta hand om de små och sedan ta oss ut på en härlig uppiggande promenix i vårvädret,till helgen behöver vi införskaffa oss nya skor.
Sandra

Vad skönt med en bra natt! Det var längesen nu ALvin sov en hel natt, suck.. Ja man blir alltid förvånad nä'r de små kan vara vakna så länge men Edvin har börjat sova bättre nu! Kram

Emily

härligt med en bra natt :) det är aaaaldrig fel ;)



juste.. det är hemskt med död.. jag kan inte släppa det och det är ju någonting som man var dag kommer närmare.. <3

Emily

tsss.. men jag tycker det blir så påtagligt när någon i ens omkrets går bort :(



vad fiin stora tjejen va i fleecen :)

carolina

alla verkar dricka smoothies nu, jag får börja jag med, det är ju så fräscht och gott på våren =)

amelia baby har jag missat helt, visste inte ens att tidningen fanns!

Fröken Isakson

Vad härligt med en bra natt. Här behövs det också inhandlas vårskor. Åh Amelia baby. Ska nog kika efter den i affären. krma kram

Erika

så söta dom är :-)



var gärna med i min tävling med ett jättefint tryck till hemmet/till barn som vinst :-)

vintageRetroPrinsessa



Hallå på er där nere.

Hoppas att ni fått njuta av solen en massa i dag :) ?



Kram

Anna

Skönt med en bra natt! Men oj vad pigg och vaken hon är :)



Kram kram

Tess

vilken bra start på dagen!