Lördag


Älskade älskade älskade....


Har varit ute på en promenad med bara Nova.
Skönt att få vila huvudet lite:)
Besökte våran lokala second hand butik men inget fanns av intresse,så inget blev köpt,jag köper gärna inte utslita H&M kläder.Synd för ibland finns det så fina kläder man kan fynda.

Björn tog med sig Engla till plantagen för Fiffi skulle besöka plantagen idag mellan 10.00-11.00
Men fiffi var stor och läskig,inte alls som på tv:n.

Det var mer intressant att få sitta på en traktor:)


Alexandra har gråtit o varit ledsen halva dan,pju...jobbigt!
Inga kompisar hemma.
De som finns hemma är redan upptagna och då känner man sig utanför:(

Snart börjar skolan igen :)mer kompisar o mer att göra!

Nova har övat på sin röst idag hehe hon tycker det e kul när hon hör sig själv visst.



Älskade skitkorv:)



Nu ska jag fortsätta att städa detta hem så jag kan bli klar innan midnatt;)

Kristin

Hoppas ni har en bra lördag. Tack för det fina påskkortet. Kramkram

Matilda; 19år och Mamma till Mercedes & Leon

sv; Jo han är stor och går upp jättebra men just pga att han är så stor så vill han äta mycket och då räcker det inte riktigt till ibland med att bara amma. Ända sen han var nyfödd så har han ju fått tillägg ibland just pga att han är stor och därför lite svårare att göra mätt om man säger så.

Erika

Söta Nova!



Kram

Matilda; 19år och Mamma till Mercedes & Leon

ne man vill ju inte ägna hela dagarna åt att amma!

Therese

lilla sötnos! Vart är bodyn ifrån? Hoppas ni haft en bra lördag. kram

vintageRetroPrinsessa



sötnosen :)



Kul att kolla fifi :)



Hoppas att Alex för en fin skolvecka



Kram på er alla

Erika avarar:

söt hon är och toppensnygg body!

sofie

Hej!

Du har vunnit en tävling inne hos mig så det skulle varit jättebra om du mailar mig din adress=)



Kram och hoppas ni har en fin helg!

Anna

Vilken söt body med elefanter hon har.



Kram kram

Elin

Vilken lite sockebit! Jag smälter... ;-)