Tandläkaren



Idag har vi varit på barnkalas hos tandläkaren.
Det var spännande att få provsitta stolen tillsammans med pappa och åka hiss upp o ner.
Tandläkaren räknade mina pärlor och sa att de var fina.
Bara godis på lördagar oxå men det visste vi ju redan.
Alexandra tyckte jag var duktig hos tandläkaren och med oss fick vi en påse med information som pappa och mamma ska läsa och en massa ballonger och tandkräm och nya tandborstar.
Nova skötte sig utmärkt hon med:)hon bara log till tandläkaren,men vänta bara tills du blir stor nog tänkte jag.

Efter det roliga tandläkar besöket ville mamma att vi skulle trängas med alla andra människor i barkarby
Men saken var den att både mamma och pappa glömde min o novas vagn hemma och vi hade somnat så gott i bilen.Mamma och storesyster gick in och provade fotbollskor på stadium men efsom Nova vaknade och ville ha mammas mat så fick pappa avlösa lite och hjälpa Alex med skorna.
Mamma blev lite sur då hon inte kunde shoppa skor till sig själv,men hon kan ju ha sina uggs på sig till midsommar sa hon.
Jag tycker det verkar varmt jag:)

Men mamma sa att det kommer en ny dag imorgon så vi får väl se om det går bättre då.



Vädret var ju ialla fall fint här hemma idag.


Det var allt för mig

Tack och hej!
sara

Hej.

Jag driver ett företag som säljer armband för välgörande ändamål, t.ex. skänker vi pengarna till barncancerfonden.



Gå in på hemsidan www.pguf.blogg.se och kolla om det finns något armband just du är intresserad av.

Sussie

Såg att du behövede gympaskor, här är ett tips!:



Utförsäljning av NIKE.. Var där igår.. Finns massor! Dalvägen 14 i Solna. Barnskor 200:- Dam och Herr skor 300:-. Jag hittade jättesnygga träningsskor till mig själv.. Det mesta är i provkollektionsstorlekar, barn 29,5 och 35,5 Dam i 38 och Herr i 42,5. Mycket kläder oxå. barn 110-116 och 140-150, Dam i M och Herr i L.

ÖPPETIDER

24/4 10-16

25/4 10-16

26/4 12-20

27/4 12-20

28/4 12-20



+ att När du står i kassan på NIKE så ser du att även Qvicksilver har provkollektions försäljning i rummet bredvid... Så spara lite pengar!! :-)



Therese

Härliga bilder! Skönt att det var ett bra besök hos tandläkaren. Jag hade min dagliga brottningsmatch med Viggo idag, han biter i tandborsten men borstat blev det tillslut. Hoppas du får sova sött, är det bättre med Nova på nätterna nu? SV: kul att du gillade mitt fix, kramar

Jessica

gud vilken underbar tröja, vart har du köpt den nånstans? :)