Blödig mama


Nypressad juice är gott:)Thimmy kommer hem med färsk juice från jobbet.


Godförmiddag el kanske godmorgon:)
Har lämnat lillhjärtat på dagis och idag ska hon vara där utan oss föräldrar.
Det gick superbra att lämna
Engla vinkade till mig vid grinden sen följde hon fröken för att ta ut en cykel ur förrådet:)
Själv kunde jag inte hålla tillbaka tårarna guuuud vad jag e töntig haha men jag blev så tom när jag lämnade henne,ingen barnvagn att dra och ingen väska;)

Jag tror att Engla kommer att trivs bra på dagis, kan ju hoppas på det.

Så nu väntar jag på att Thimmy som är ledig från jobb idag ska hoppa upp ur sängen så vi kan dra iväg på ett litet shoppingäventyr medans pappan e hemma med Nova och hoppas på att Engla ska ha det bra några timmar till på dagis.
Kanske Alex vill med oss oxå?Det ryktas om att hon ska på bio med kompis.

Solen skiner och det blir nog en lika fin dag idag som igår.

på återseende
Anneli

Det kommer att gå super för Engla:) men som vanligt är det jobbigare för mamman:(

Vi va idag å hälsade på Linas nya avd. Men det va inga barn där:0

pratade med fröken å kollade in hallen,toa,hylla mmmm

Känns jobbigt att dra dit Lina så tidigt på måndagmorron efter att ha varit sommarledig med långa sovmornar;)

Kommer ni upp för invigningen?

Kramkram

Petra

Anneli:jasså hon börjar på måndag,men det ska väl gå bra hon e ju van vid dagis :)just ja måste prata m sambon hihi klart man vill åka tuff tuff tåg och hälsa på gamla arbetskamrater:)kram kram vi hörs.