eftermiddag


vilket smile :)

Nu har vi hämtat hem vildjuret från dagis och nu är nog Alex snart på ingång efter en utedag med skolan på danderyds scoutstuga.

Har hunnit med att rensa bland Novas kläder så nu har vi bara 74/80 i lådan ;)lång tjej.
Hittade en fullproppad kartong med kläder efter Engla.

Nu ska vi leka o busa vidare och om vi hinner så blir det muffinsbak;)

tjing!
Erika

vilken glader :-)

Johanna

Vad du är produktiv då!!! Är det för att du är ensam hemma? Jag brukar bli sån när Niklas åker iväg, får mycket gjort konstigt nog. Jag träffade förresten din man idag på resecentrat. Vi stod och välkomnade premiärtåget när det rullade in (1 timme försenat...). Dom såg ut att ha det bra:-) Synd du inte va me!

Petra

Johanna:näämen heej vännen ja det är jäkligt synd om mig som inte är med honom på tåget.jo man brukar få mer eld i baken då sambon e borta>(konstigt nog)vi hörs kraaam från ensamma jag:(

Anna

Så söt hon är!

Åhh va gott med muffins!



Kram kram

Erika

hehe, ja jag skyller på syster då ;-) kram