Lördagshoppingen

Slänger in lite bilder från min lördagshopping för er som ville se:)


snygga coola jeans till Engla från kapp ahl.


jeans till Alexandra och mig från kapp ahl


tunika kapp ahl till Alex


tröjor till Engla från kapp ahl


Bodys till Nova från Lindex 49:-


supertrendig kofta till Engla från Lindex


tossar till Nova från lindex


mjuk o skön kanin från åhléns till Nova


gympakläder till Alex från stadium


jacka till Engla från lindex,perfekt att ha på dagis


scarves från Åhléns till Nova,finns lika mössa oxå.


sist men inte minst en bok till mig själv :)
Kristin

Mycket fint du hittat, kul att få shoppa loss så där mycket :) Jag har köpt samma kofta till Nova från Lindex fast i svart. Blir alltid glad när jag hittar svarta överdelar till Nova, så bra att ha över alla klänningar/blusar som ofta är mönstrade/färgade på alla möjliga sätt :) Hoppas ni får en bra söndag. KRam

johanna med tyra och otto

Åh så mkt fina kläder/saker ni shoppade:)

Erika

Trevligt med en bok till dig med ;-) kram!

vintageretroprinsessa



DEN BOKEN e kanon :)

vien fin shopping :)



Hoppas att ni haft en kanon dag kram

sandra

Mycket fint du hittade!

ME&MY

koftan och jackan är super fina!!!!