Onsdag

Alexandra är på skolan och Engla på dagis.
Nova har sovit ute i sin vagn i snart två HELA timmar :)
Så det är lugn o ro i huset för tillfället,bara radion som hörs och regnet som smattrar ute:)

Natten har jag kollat upp vilka tider exakt Nova vaknar och det är ca varannan timme,hmmm
Konstigt nog orkar man,men kroppen är väl van vid det nu efter 7 månader:)
Men jag hade inte tackat nej till att få sova minst 5-6 timmar i sträck.




N u hör jag någon ropa efter mig i vagnen:)
DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

oww, är du trebarnsmor nu då?

hur gamla är tjejerna?



vad sött! och ja, de är klart de ska vakna just när man börjar ,med att göra nåt, så är de alltid. haha :P

DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

minsann. stor familj! Jag vill också ha många fler barn... Hehe.

Minst tre har jag sagt. Nån maxgräns vill jag inte sätta ens. haha!

Du måste varit väääldigt ung när du fick sonen då om han är 20 nu? :o

Erika

skönt med lite lugn o ro för ett tag :-) då hinner man tänka liite och vara för sig själv en stund :)



Filmen var riktigt bra! kram

CiliaH

Sitter just nu och njuter av ite lugn och ro här med. Välbehövligt för lillan har sprattlat runt i vår säng sedan ett i natt...

Fina jeans din lillahar på bilden.



Kram