Sova?


sova eeeh ja sova :)

Nova skrutten har väckt mig minst ett tiotal gånger i natt igen!
Hon ska snutta på mig ,flaskan kastar hon iväg med en jädrans fart så den är inte att föreslå:(
Hon är ju inte hungrig hon vill bara tutta men herregud hur länge ska man hålla på så här?


Krångligt det där med sömnen.
jaja får väl trösta mig med att hennes storesyster var likadan.

Sen är det väl den där fasen som alla barn ska gå igenom som typ aldrig går över.
Min  20 åring har en fas nu kanske;)han varken vill svara i telefon när man ringer eller vill hälsa på oss:)



En piggelin som oftast e go o glad.


Nova kan ju gå miste om så mkt då hon sover :)


Hur sover era bebisar om nätterna?
johanna med tyra och otto

Jobbigt att hon sover så illa, otto somnar vid 6 och sen är han orlig i sömnen till ca 8 sen sover han till ca 10 och vill ha mat sen vaknar han vid 1-2 och då vill han ha mat igen sen somnar han och sover ganska oroligt till 4 för att sen vakna 5... men han sover iaf även om han gnyr lite men det går lite upp och ner tycker jag:/

Therese

Jag inser att jag har haft tur när det gäller sömnen med Theo. Han sover de flesta nätter till iaf 5-6 tiden innan han är hungrig. Nu när jag "slutat" amma får han en flaska som han tack och lov godkänner och sedan somnar han oftast om igen.



Mira har däremot alltid vaknat mer på nätterna och det har ibland blivit uppåt 3 flaskor med välling:( Nu äntligen har hon börjat sova hela nätter... oftast iaf:)



Hoppas det vänder och blir bättre för er snart. Kram

Erika

lilla söta!



jag hade också cravings på sushi när jag var gravid :-) ÄR ju så gott kram kram!

Anna

Sötnos!

Therese

sötaste! Men jobbigt, tar hon inte napp då? Det har varit vår räddning många gånger. ang fläckarna är det bäst att ta dem färska men ibland får man köra några gånger och tvätta. Mattan verkar klara sig helt trots de många och stora fläckarna. kram och sov sött!

erika

silas sover hela nätter :) det är så skönt!!



kram

DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

vincent som är 15 månader, sover som en gris för det mesta. har gjort i stort sett hela tiden med. men man ska inte bli för van och bekväm med det, nästa hanske är heeelt tvärtom. ijja. :P

så du har en stor pojk också då? :P 4 barn? :o