En liten del av våran dag




Tog med mig de två små till täby c idag.
Eftersom min jacka gått sönder i dragkedjan för femtondegången så e jag less på att hålla mig inne,så vi tog bussen till täby för att leta efter en varm jacka på intersport eller stadium men inte en jäkla jacka fanns kvar.
Hittade en på vero moda,inte världens varmaste men den var svart o lång:)får väl duga tills jag hittar den jag vill ha,kanske tomten e snäll iår:)

Engla är så duktig som går brevid mig o strosar runt o vill titta på allt.
Nova är inte förtjust i sin vagn,nu vill även hon gå:)lite jobbigt då vi inga skor har.
Så det står överst på listan nu.


så här kan en treåring se ut :)

Vi hann ialla fall med de vi skulle på kort tid.
Även om Engla höll på att kissa på sig eftersom det var en bit till toan;)
Nova fick roa sig med min smoothies som hon sedan bet hål i botten på och vips så hade vi smooties i hela vagnen,så det var därför jag kom hem med fel storlek på hennes nya pop mössa som jag måste byta under helgen.
Det är inte alltid lätt att shoppa med de små,men vem har sagt att allt ska vara enkelt då;)
tålamod tålamod är vad som krävs och ett inre lugn som jag har:) (INTE)

Ny dag imorgon och då har jag lovat Alex och Engla att baka pepparkakor:)



Min söta treåring:)inte alltid lätt att vara Engla när man är förkyld och trött.

Nu sover de tre små juvelerna sött i sina egna sängar,åtminstone ett tag till.

Sandra

Duktig hon är som går bredvid dig och tittar, det gör inte Alvin. Han springer bara ifrån mig :-) Vägrar sitta i syskonvagnen cokså så den ska säljas.



Kan tyvärr inte testa Drikki då Edvin äter mjölkfritt, finns så dåligt utbud på mjölkfritt. Bara två vällingar att välja mellan.. Då är inte Edvin ensam om att panikskrika på nätterna iaf. Alvin skrek aldrig på det viset!



Skor står överst på vår lista med!