Jullov



Imorse var jag och Engla i kyrkan för att se Alex upptäda med sin klass.
Alla barnen sjöng så fint.

Efter kyrkan fick jag och Engla skjuts till dagis av snälla Camilla:)
Sen gick jag hem till Nova och Björn som var ledig från jobbet för att fika och åka vidare till julshoppingen:)


igår kom det ett paket till Nova från Nova i övik:)
Även Engla fick ett från sin kompis.men de ska öppnas på julafton:)




Min sista dag som 39 åring då;)

Hann med en massa klappar på drygt 4 timmar:)phu ont i armar o nacke;)
sen en försenad buss som gjorde att jag höll på att bli djupfryst igen,tur det är varmt inne:)

Fröken Isakson

Hua för försenade bussar sånna här kyliga dagar. Kram kram

vintageRetroPrinsessa

Kikar in och önskar dig ett stooort grattis i förskott :)

Hoppas att du får en kanon dag :)



Kram fina du

Anna

Spännande!! Grattis i förskott och hoppas att du får en underbar dag imorgon!!



Kram kram