Två dagar innan nyår.




Hejsan hoppsan alla rara o fina!

Två dagar kvar till nyårsafton,hoppas min Alex har kommit hem tills dess;)

Ikväll har vi bjudit över Jonas med familj på middag,så mysigt;)
Måste ut och handla lite,kanske Nova somnar gott i vagnen,medans Engla åker i pulkan.
Pappan jobbar sista dagen på detta år:)

Skönt att det inte är lika kyligt ute,men i morgon skulle det vända o frysa till igen.

Om jag inte hinner in här innan nyår så önskar jag er alla ett gott nytt år!
Amanda

Tack ska du ha! ^^ Det tar jag som bra betyg! :)

Så himla roligt med ett-årskalas! Tiden går verkligen helt hysteriskt fort! Jag tycker hon föddes nyss!?

Om du menar allvar med att beställa en tavla till henne så kan jag absolut fixa det. Jag har knåpat ihop ganska många olika motiv, långt många fler än dom som finns på bloggen. Hör av dig om du är intresserad! ^^

Kramar

Anna

Jo imorn säger dom att det ska bli sådär riktigt kallt igen, burr!

Hoppas ni får en mysig nyår och en bra början på det nya året!



Kram kram