Fryser

Hallå i stugorna!
Fredag idag tro jag eller:)?
Har sovit värre än värst i natt,typ ingenting o min hjärna e inte med i matchen idag.
Fryser gör jag som attans,har nu frysit sedan Nova kom till världen?
Fattar inte varför jag fryser så väldigt jag jag ammar ju då brukar man väl svettas?

Nova har vaknat ofta i natt ville äta upp mig kändes det som ha ha
vägrade ligga brevid mig hon skulle ligga på mig;)
Man sover ju inge vidare den lilla stund man sover,när man har henne i famnen,är så rädd att tappa henne.

Nu ska jag dricka en stor varm kopp fläder te o hoppas att jag ska frysa mindre.
Sen hoppas jag på en varm dusch.

Det är verkligen jobbigt att frysa och vara trött:(

Erika

hoppas du får en bra dag ändå!

emme - emmesprinswilliam

ojoj det låter inte alls kul... hoppas värmen bättrar på sig och kylan i kroppen försvinner.



Hoppas ni får en supermysig fredags kväll iallafall och att ni sover bättre i natt :)

Kramilikram!

Therese

ja fy så trött man kan vara när man ammar en bebis mest hela tiden, det gör ont i kroppen på något lustigt sätt! Hoppas du kanske kan få vila en stund senare under dagen, kramar

Mia

Jobbigt!

Konstigt att frysa så.

Hoppas det blir bättre. Kramar!