Godmorgon tisdag

Godmorgon denna tisdag!
Sovit ok inatt lillan vaknade inte förräns 02.30 i natt,ammade nästan två timmar till o från :)
Försökte lägga Nova brevid mig i sängen men då vaknar hon lika fort igen,vill ligga på min arm eller bröst o sova.

Alexandra blev hemma från skolan.Har huvudvärk/magont hoppas det går över fort vill inte ha ngn kräksjuka nu!
Är livrädd för kräksjukor hatar att spy o ta hand om kräkbarn;)så jag håller mina tummar o tår.
Men hon kännde sig trött i går kväll o frysen,så hade det varit magsjuka hade det nog kommit inatt så fall.

Engla ligger o drar sig framför barn tv,hon höll igång i går kväll,sen vaknade hon i natt o gick ensam på pottan:)duktiga tjejen där.


Nu blir det frukost för min del

Fröken Isakson

Hej sötis, men vad skönt att Nova sov ända till 2.30.

mindre kulk att amma 2 timmar ifs. kramisar linda