Mittiveckan

Godmorgon onsdag!
Natten har vi överlevt,vet inte bara vad jag pysslade med jag väckte Nova i natt för jag trodde klockan hade hunnit bli 04.00 och hon ammades vid 22 tiden,men efter jag väckt henne ser jag att klockan var halv ett;)smarties:)jag brukar inte väcka mina barn i vanliga fall ha ha då de brukar vakna självmant och vilja ammas.
Men hon åt glatt och somnade vidare!

Björn är på konferens och jag kan nog tycka att det var på tok för tidigt att lämna oss hemma ensamna
för jag skulle ljuga om jag sa att det har gått bra!
Det var verkligen tufft igår kväll,alla kräver sin uppmärksamhet och alla tre började gråta samtidigt,jag med:(
Men jag fick tjejerna i säng i tid,sen orkade jag inte så mycket mer själv.
Det är inte alltid enkelt då man ammar så ofta,man hinner inte med de andra som man skulle vilja.
Hemmet är inte ens att tänka på för hur man än gör så rivs allt ner ändå.
Jag blir så lätt stressad då det ser ut,men vad gör man?man städar typ hela tiden så gott det går.
Nova är ju inte så stor heller;) bara 3 veckor så man ska väl inte stressa upp sig att det ser ut i ens hem.
Barnen är ju viktigast.

Ikväll är pappan hemma och det ser vi fram emot jättemkt:)
herregud jag fattar inte hur jag gjorde då jag var ensamstående,då fanns inte ordet klaga:)



Tulpaner kan verkligen pigga upp i ett hem :)

Önskar er en trevlig onsdag!
Johanna

Kämpa på tjejen. Du gör det bra som klarade av att vara själv med alla. Det är ju inte direkt så att alla hormoner stabiliserat sig efter tre veckor:(, det är ju helt klart en omställning för er alla och man måste faktiskt få klaga av sig lite. Det brukar kännas skönt sen. Jag förstår dig ifråga om hemmet. Det är få saker som stressar mig så mkt som grejor och disk överallt, men tyvärr är det ju oundvikligt med dom små liven som invaderar huset:). Kram kram på dig.

johanna med tyra o otto

ja han växer! han vägde 4300 g när han föddes och gick ner till 3950g på BB, så han har verkligen vänt! hur går det för lilla nova? har hon gått upp bra ? kram

johanna med tyra o otto

ja han växer! han vägde 4300 g när han föddes och gick ner till 3950g på BB, så han har verkligen vänt! hur går det för lilla nova? har hon gått upp bra ? kram

vintageRetroPrinsessa



Hallå Petra :)

Du klarar det :)

Tänk så här finns dom som har det värre :)



Tulpaner är verkligen vackra :)



Har ni för er i dag ?



Kram

sandra

Man är inte alltid så pigg på natten så man uppfattar allt korrekt har jag själv märkt :-) Här hemma ska pappan åka bort 4 dagar nästa vecka, vet inte hur det kommer gå men jag överlever nog! Kram

johanna med tyra o otto

ja det hoppas vi på:) viktigaste är att de mår bra, jag har en kille här som äter jämt osså, trots ersättning;)...

Fröken Isakson

Vilka underbara blommor. Hoppas du har en mysig dag. kramisar

Emme - emmesprinswilliam

Duktiga duuu!!!! :-)

Jag tror dom har en underbar mamma som har dig verkar det som :) kramis

Anna

Ja blommor gör verkligen mycket hemmet.

Förstår att det kan vara riktigt tufft i mellan åt! Jag blir också lätt stressad när det inte är okej hemma men du kan inte hinna allt snälla du!!



Kram kram

Mia

Det låter tufft!

Men du klarar det! Jag tror på dig!

Kramar!

johanna med tyra o otto

du har fått en award av mig