Nu är hon här!

Födde en dotter igår morse 07.28 på BB stockholm
Allt  gick bra och väldigt fort,vi åkte in 04.00
Hon är så fin och jag verkligen älskar henne:)trodde aldrig man kunde känna så här igen:)
Med tanke på alla krämpor men hon är värd allt!

Namnlös för tillfället :)men vi funderar

lillprinsessan vägde 4000g och va 51 cm lång!
så hon var stor.

Själv mår jag bra och kan inte känna av så mkt ef förlossning,med de andra barnen kände man sig som man skulle blivit påkörd av ett ångvält el nått knappt träningsvärk heller:)
Lite ont under armar då jag försökte föda på huk.

Jag är världens stoltaste lyckligaste just nu och jag älskar min familj ni betyder allt för mig!

Tack för alla sms och kommentarer:)

Har kommit hem från Mörby patienthotell nu där jag och lillan övernattade.

återkommer mer sedan nu ska jag bara mysa med min älskade familj!
Alina

Oj låter jobbigt :/ Grattis till bebisen :) Jag fick henne en dag innan bf, alltså den 31/12.

Görel

Grattis!! Kul med en liten tjej!! Säger jag som har fyra pojkar!! Hoppas man snart får se en bild på lilla prinsessan!!

Kram

Nathalia

GRATTIS PETRA GUMMAN!

Kul att höra att ni mår så bra.

Ser fram att få se bilder snart snart.

Jag hoppas med att du hör av dig när du hämtat dig och du och lillan har fått lite rudiner.

Vill ju få träffa er och specielt se underverket..

Kram/N

Tess

ååh!! stort grattis till lilltjejen!!

UNDERBART!!



skönt att hon väntade till 2010 va ;)

ha det bäst nu och mys med familjen!!

Erika

GRATTIS!!!!<3

Fru Evelina - Happily Ever After

grattis grattis grattis!!

bra jobbat mamman!



kramar

Kristin

Grattis till dig och hela familjen!!! Skönt att allt gått så bra. Stor kram från oss.

johanna med tyra och pyret i magen

GRATTIS!!!!!!

Sara

GRATTIS!!

Kickan

Stort grattis till hela familjen! kram på er

Lotta

Grattis !!

Skönt att allt gick bra =)

Många kramar.

Ewa Hedlund

Ett stort Gratts till lill tjejen !!! va kul att allt har gott bra...mys med familjen nu



Massor ikramar

Catharina

Miljoner grattis till er alla. Har följt er med spänning. Ha det bra/Catharina

sussie

GRATTIS!!! Kände det på mig att du var inne :O)



Ta hand om lilla familjen nu.. snosa och njut av bebislukten.. myys



Kram Sussie

Mia

Grattis, grattis, så himla mycket!

Vad mysigt det låter!

Kramar till dig och familjen. :-D

Jeanette

Grattis vännen! Skönt och höra att allt gick bra. Ta nu hand om familjen och njut :o)

Vi hörs när vi kommer upp.

Kramr till er alla och än en gång GRATTIS!

Matilda - 90a & snart 2 barns mamma!

åh stort grattis vad skönt att allt gick bra :)

Johanna

Grattis till lilla tjejen!!

Fröken Isakson

Jättegrattis till dig sötis och självklart till din familj. Härligt att allt gått bra :D . Kram Linda

Madeleine

Ojoj, här har det hänt grejer!! Stort GRATTIS till er. Hon är bedårande ;-) ♥

Erika

Men åh! har ju missat säga GRATTIS! Tänk redan en vecka gammal! Såå mysigt med liten bebis plutt igen :-) De blir dock stora för fort som sagt så det gäller att NJUTA. KRAM till er!

tindra

MEN OJJJ!! gUD GRATTIS GRATTIS :) hade inte läst din blogg på¨1vecka nu,...vad fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hon är! så himlans sööööt! Hoppas du och familjen mår bra. STOR KRAM :)