Bvc och en ny klänning



Tjolhoppsan sa så blev det kväll/natt
Tiden går verkligen fort,man hänger liksom inte med i svängarna;)
Har hållt igång sedan halv 6 så lite trött i ögat börjar jag då allt bli.

Besikningen av Nova gick bra på bvc:)
Hon klarade sig finfint duktiga/starka pigga tjejen.
och vet ni vad ?
Nu har hon ökat bra i vikt:)vilket glädjer mig men hon äter ju oxå 2 mål gröt om dagen.
Tar NAN 2  men bara lite åt gången,ingen storätare på flaska direkt,sen ammar hon.

Ska börja ge henne välling nu så hon kanske kan sova bättre:)
Hon är en pigg tjej men på nätterna vill man gärna sova.
Läkaren tyckte vi kunde testa med lite fett i maten oxå,typ blanda ner smör el olja.

Nova är en aktiv liten krabat :)
Bvc tyckte det lät spännande att hon ökat på så bra i vikt med tanke på att hon är så rörlig nu på golvet,så nästa vägning om en månad blir intressant och jag skulle inte oroa mig;)
Vilda vilma blev hon kallad av sköterskan ;)

Efter läkarbesök han jag med en tripp in i täby c.
Shoppade en ny klänning.
Björn tog ledigt idag eller rättare sagt han jobbade hemifrån:)

Längtar sååå tills han tar semester:)så vi kanske kan få njuta lite(hoppas)
Det är full rulle hela tiden.







Älskade lillskruttan :)
Madde

Guuh vilken guulig bebis :)

Så sööt :)

O du e så bra på att blogga e lite avis på de :D

Så söta ungar du har asså :D