Djurgården så klart!

Godmorgon vänner!
Natten har vi kunnat hålla oss lugna:)
Tror det är en liten förkylning i Novas näsa;)jag övereagerar säkert en hel del oxå!
Men nu ska vi bli friska från förkylningar i denna familj tycker jag.


Thimmy var ute och skottade garagefarten med Engla igår:)


Solen  lyser även idag,så härligt :)
Nu kommer våren snart.



Engla busade ute med brorsan igår!


På kvällen åkte Thimmy iväg på hockey,det var ju djurgården som spelade ;)
Han fick sällskap av kusin och morbror.

Thimmy e så rolig han ha ha, igår när jag hade köpt hem tvättmedel så säger han
-Men mamma du måste ju köpa hem storpack,du vet väl om att det finns stora tvättmedelsförpackningar på flera kilo?
Hmmm jo min lilla son jag vet :)
Lite gulligt så där ,)


Coola killen i sin varma sköna fjällräven,jag vill oxå ha:)


Nu blir det frukost tv för mig och Engla :)
Sen hopp in i dusch för vatten ska visst stängas av under dagen!

Kram o ha en fin dag.
Therese

bra med privat skottare :) Hoppas lillan blir bra från förkylningen jag är hemma och sjuk. Det ser värre ut när den lutar än vad det känns i verkligheten :) kram och hoppas ni får en fin dag.

Erika

Ja det ÄR spännande :-) hopas ni får en fin dag och klarar er bra utan vattnet ;)

vintageRetroPrinsessa



hahhahahahhah smart kille :)

storpack is the sjit dock tungt att bära hem om man går och handlar :)



Hoppas att ni haft en kanon dag



kram

carolina

hihi, åh han ville vara omtänksam :)

johanna med tyra och otto

ja det är säkert som du säger att man blir mer sugen på godis då, för man blir lätt lite deppig när man inte får sova:P

Mia

Det är klart! Han bor ju själv nu och då tänker han ekonomiskt. :-D

Han är redig, din son!

Kramar!

Erika

tack, ja jag tyckte den var lyxigt läcker :-) trevlig kväll!