Fredagsbryt


Engla och Alexandra och lilla Nova i vagn:) i väntan på att bussen ska komma.


Igår fick jag ett ryck och ville hitta på ngt.
Efter Alex kom från skolan så tog vi bussen till täby centrum.
Ef som jag inte vet om våran syskonvagn får plats i bussen så tog vi Englas gamla emmaljunga.
Men grejen var den att Engla fick ju promenera en hel del,inte alltid lätt med de små benen.
Lite svårt oxå att hålla reda på henne ,de var tur att Alex var så duktig o hjälpte mig.
Men en sak e säker,aldrig mer jag gör om det hi hi.
Vi måste skaffa en ståbräda som Engla kan ha då vi har enkelvagnen med oss.
Men Engla var superduktig med en stressad mamma som ville hinna med mkt på 2 timmar:)
Alexandra skulle klippa sig ,jag leta kläder till mig själv ,vilket blev att det blev till barnen i stället .Mat skulle handlas och gallerian stängdes 19.00.




Efter varmkorv och chokladboll o festis så fick vi lite ny energi:)


Tur vi ringde till Björn oxå för han var på väg hem i taxi efter sin fredagsöl:)så vi blev upphämtade och slapp ta bussen hem igen!
Vi kom lagom hem till Let´s dance och fredagsmyset som blev kort, för Alex somnade fort på soffan.



Alexandra valde att klippa lugg denna gång:)min sötapa:)

Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

btn borde inte va några problem att få på bussen ;) Om det inte är fullt med andra vagnar förstås.

Petra

Matilda:Nej jag tror inte heller det men jag vågade inte chansa:)ska prova nästa v,vi har så långsmala bussar här ute i täby hihi

emme - emmesprinswilliam

Åh Tack så mkt! Och ha en skön solig lördag ni med Kramar