Godmorgon Fredag




Godmorgon vänner!

Fredagen är här och frukosten är avklarad :)

Lika mulet idag som igår,men det skulle visst bli strålande sol och massa plusgrader i morgon.

Natten har varit lite orolig,Nova blev lite täppt i näsan och jag blir som vanligt superhysteriskt nojig!
Det tar på ens krafter att ständigt vara så orolig för henne,jag vågar inte lämna henne en sekund känns det som.
Hoppas den här oron kan försvinna snart.För det är jäkligt jobbigt.

Alexandra skulle till badhuset med fritids ef skolan:)
Funderar på om jag ska ta med de små till täby i buss,men då behöver jag syskonvagnen.
Ibland hade ju ett körkort underlättat det hela,men nu är det så att jag har ju inget;)
Min sambo tjatar på mig ha ha,men jag känner mig för gammal nu hi hi.
Började ju ta lektioner när jag flyttade upp till övik för typ 8 år sedan med det sket sig och jag har nog några lektioner kvar där att ta ut men men så kan det gå:)

Över till annat,skönt att fredagen är här :)

Om tre veckor är det påsklov för barnen,Thimmy kommer ner och Alexandra åker nog upp!
Måste börja planera inför Thimmy´s student nu snart.Måste boka hotell i tid.
Sen vill vi ha ett dop oxå till Nova ngn gång i sommar:)

Nu ska jag lägga ner min lillstjärna i babykorgen som ligger intill här i vardagsrummet,sen blir det mys med Engla i soffan.

Hoppas ni får en bra start på fredagen!
Anna

Förstår att det känns jobbigt med den ständiga oron men det ger sig nog lite med tiden.

Du är väl inte för gammal för att ta körkort heller!!!

Det är ju en väldig frihet i mellan åt att ha.

Va roligt att planera student och dop!

Trevlig helg!



Kram kram