In i dimman

Jag skulle lätt kunna somna ståendes nu.
Känns som min sömn ligger väldigt mkt efter nu.Helgen har jag knappt sovit alls.
Ammar fortfarande mellan 3-5 ggr per natt så man får vara glad om man får sova två tim i sträck.

Nova har inte sovit något alls sedan vi kom hem från våran promenad vid lunch-tid.
Hon somnar bara vid bröstet o så fort jag lägger ner henne så vips vaknar hon o vill komma upp.
Själv e jag helt slut i knoppen,kan inte tänka klart!
Det enda som håller mig vaken är att jag får hålla igång o städa  men liten tycker annat så det blir bara en massa gnäll.
Känner mig helt slut.
kan ju inte bara sitta här o amma 24 tim om dygnet,känns som jag gör inget annat.
Även om jag ger tillägg så ska hon ha bröstet efter.

Nää nu ska jag försöka att slita loss den här sugproppen för att försöka laga mat och fortsätta byta sängkläderna.

Therese

Hej,



vad jobbigt! Jag hade ett helt års sömnbrist blev helt knäckt. Kanske kan hjälpa om du ger ersättning men du kanske inte vill det. SV: yes vi bor i stan ;) på en lugn gata. kramar

sandra

Vad jobbigt det där med sömnen, finns ju inte direkt någon chans att vila när man har större barn hemma! Edvin sover ju rätt bra och det är min räddning, + att han äter ju ersättnings så min sambo tar nätterna på helgerna. Ni kanske ska testa en natt på helgen att din sambo ger henne ersättning? Så du får sova en natt.. Hoppas det löser sig! kram

Linda

Okej men du missade faktiskt inte så mycket igår..

Anna

Hua! Skräm mig inte, jag som snart ska klämma ut :)

Förstår att du känner dig helt förstörd. Sömn är ju a och o!



Kram kram

Matilda - Mamma till Mercedes & Leon

hoppas du får en lite bättre natt nu då så att du tar igen lite, sömnen betyder ju så enormt mycket när man måste ge en massa energi till barnen på dagarna också.

Matilda - Mamma till Mercedes & Leon

sv; kan inget om bilar men jag tror att det är en kombi iaf ;) men det är ändå rätt trångt att få in vagnen men det blir det väl med de flesta syskonvagnarna.