Morgonpigg



Godmorgon du fina!

Har sovit mindre än bra i natt ,men vad gör det om hundra år.
Nova verkar vara en morgonpigg tjej,vilket känns bra för hon somnar i tid på kvällarna:)vilket mina andra inte gör.

Man hinner så mkt mer om man är uppe tidigare oxå:)har tvättat och vikt en massa tvätt.

Alex blev väckt av Engla som blev väckt av Nova.
kanske att alla tre blir morgonpigga nu hi hi det vore ju super:)



mammas lillstjärna:)


Erika

gullunge!

sandra

Söt hon är! ja ibland är det skönt att vara uppe i tid! Även om det är bra skönt att ligga kvar också :-) Men det lär man nog inte få göra än på några år..

Mia

Men visst är det skönt att få sova lite?!

Lill-killen är den som vaknar tidigt hos oss och som sen väcker sin syrra.

Anna

Åhh så söt hon är!!

Ja det är faktiskt riktigt skönt att komma upp och få en massa gjort även fast jag egentligen inte är en morgonmänniska själv.



Kram kram

Fröken Isakson

Lilla sötnosen. Hihi ja det vill till att se det positivt. Underlättar mitt i all trötthet :). kram

Therese

så söta men de får gärna sova på morgonen. Viggo låg och sparkade på mig i morse så jag bar över honom från våran säng vid 6 tiden då hade han ätit hos oss. Hoppas ni får en fin dag i solen. kramar