sportlov


Två av mina hjärtan!

Idag har det snöat hela dagen igen!
Är det inte nog snart eller?

Har haft innedag med tvätt/städning,hunnit en hel del känns det som!
Nova har sovit sina kvartar men hon har snällt suttit i sin babysitter o tittat på när jag hängt tvätt;)rensat garderober.
Så fort dammsugaren slår på då somnar hon gott hi hi.
Kanske en vana från tiden i magen.

Känner mig lite småkrasslig,snuvig/hostar,hoppas det inte bryter ut och blir värre.

Alexandra är i övik hos sin pappa,känns konstigt att inte ha henne hemma.
Hoppas att hon ska få roligt på sitt sportlov:)
Hon ska även hälsa på storebrorsan,som lever studentliv;)

Har lite svårt att släppa tankarna om det som hände i onsdagsnatt,usch man e nog chockad fortfarande.
Man går o tittar om hon andas hela tiden och vill se att allt e ok.
Får lite småpanik då hon kräks,vilket hon gör en del.
är så rädd att hon ska sätta i halsen.
Går jag på toa så får hon hänga med i sin babysitter.Jag vill ha uppsikt hela tiden.


Hand i hand tillsammans.


Lite babyträning;)


Älskar dig min underbara unge.



Ha en fin kväll det var allt för mig!
Therese

Underbart söta bilder, hoppas ni mår bra! jag får spara kvittot på min då. jag köpte min på jonny wall.se då frakten var billigare där. Finns ju svarta på Mique annars men de har bara vitt, och rosa samt svart där. kramar

Erika

söta bilder!

sandra

Fina bilder! Känner igen det där med att titta till.. Edvin har fått hosta igen så jag är livrädd för RS igen.. Vill inte ens tänka på det.. KRam