Gårdagens shopping

Lägger upp lite bilder från gårdagens shopping!


Tröja Lindex


Byxor Lindex tll Engla


Bodys till Nova från Lindex


kofta till Alex från Lindex


Tights till Engla från Lindex


Tröja till Alex från Lindex


Scarves m nitar till Alex från Kapp Ahl


Anteckningsbok och servetter från Åhléns


Gardiner från hemtex tll Alex rum


Bok till mamman:)


Finaste pop vindfleece till Alex


Trosor från Lindex till Engla


Barbarpapa fick oxå hänga med hem :)Åhléns 99:-


Det var allt för denna gång.
Skulle behöva nya jeans till mig själv men det tar jag gärna den dagen jag kan gå ostört,men jag tycker att jag hann med en hel del ändå med en Nova på arm:)

sussie

Vilka fina saker det blev shoppat!! Gillade tajtsen med äpplen på!!

Ha en skön söndag!! Kram

Fröken Isakson

Vilken härlig shopping sötis. Kram kram

Erika

vilken fin shopping du gjort :) lär ha kostat endel ;)hehe



kram

Tess

OOH ni shoppade loss!! ;)

vad mycket fint :)

kram