Bakom mina solglasögon.....

Har sovit nån timme i natt,så nu kör vi på med en ny dag:)
Gick och la mig på tok försent igår igen.

Idag ska vi besöka möbelbutiken MIO tjihoo vad roligt och extra roligt är det att Thimmy hänger med.japp han kom hit igår kväll igen efter 55 mils bilkörning:)det där med mio kan ju han efsom han praktiserar där i övik.

får bli ett kort inlägg har en Nova som klättrar i famnen;)
sen är det dags att steka pannkakor till frukost.



slänger in en bild på Alexandras begäran:)
Den är betydligt soligare än den som är utanför mitt fönster idag.



Två tuffa brudar i solglasögon Alexandra och hennes kompis Filippa.
Fröken Isakson

Coola tjejerna :) . Hoppas ni har en toppendag. kramar

Erika

kul med MIO-besök, skulle också vilja dit snart igen :-)

ha en mysig fredag!

Tess

Du har mail. :)

Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

Haha ja du kan ju ringa mig sen när du har uppfunnit den ;) Dags för en förälder att designa vagnar för det känns inte riktigt som att de är gjorda av föräldrar såsom det är nu.

Anna

Åhh va roligt med mio-besök, hoppas ni hittade något fint.

Känner igen det där med att komma i säng försent och bara få någon timmes sömn, men som sagt de är ju bara att köra på!!! I natt fick jag för första gången riktigt bra med sömn men då blev man seg ändå för att man inte är van att få sova!! :) Det blir aldrig bra HaHa!



Kram kram

Tess

Du har mail. ;)