Blåsväder




Idag har det blåst och det har regnat och det är kallt o grått o tris bläää.
Glömde både regnskydd till vagnen och vantar till mig själv,herregud det är maj månad och så kyligt?
Men till helgen ska det bli värmebölja haha så vi får stå ut till dess då;)

Nova är lite bättre i sin förkylning så det går väl åt rätt håll.(skönt)
Engla e oxå bättre nu.

B börjar känna sig dålig nu så vi får väl se om han åker på samma förkylning som de små.
Men en så länge jobbar o sliter han:)

Alex har kompis hemma och de sitter framför datan och spelar  stardoll och designar kläder.

skönt med en kort arbet/skolvecka :) Alex e ledig på onsdag men på kvällen ska vi vara i skolan för då ska de uppträda med Astrid Lindgren tema.

Nu är det snart dags att börja laga tidig middag men jag e hungrig åt ingen lunch.

Har en massa att se fram emot denna sommar mkt som ska planeras oxå.
Först studenten för Thimmy sen blir det dop,konfirmation,födelsedagar.

Blir kul med en studentskiva här i trädgården men vet inte när riktigt?efsom thimmy går o bor i övik.
Det blir bara jag o B o tjejerna som åker upp till övik ,sen blir det firande här nere sedan med övrig släkt.

nu åter till matlagningen o Nova som väntar på min uppmärksamhet:)
Therese

det låter bra med värmebölja till helgen, för kyla har jag fått nog av med. sötis! SV: tack vi fick det och tar det morgon och kväll men han verkar ha ont av det i alla fall. Hoppas det går åt det bättre hållet snart. Jag lämnar mail ovan om du var intresserad av solskyddet. hej så länge, kram

Erika

sötnos! vad tråkigt med regnväder :/



ha en fin kväll

Sandra

Håller tummarna för den där värmeböljan :-) Jag ska också på student i sommar, min syster ska bli väldigt roligt!

Anna

Värmebölja till helgen säger du.. Jag längtar!!! Burr för detta väder varockså tvungen att ha handskarna på i dag. Min käre far som flyttat till spanien ringde och upplyste att dom hade 30 grader...Tack då :)



Kram kram