En fortsatt feber

Febern håller i sig för våran lilla Nova.
Natten har varit jobbig.
Har nu ringt till bvc och de tyckte jag skull ringa läkaren,har fått en tid i em.

De konstiga är att det är bara feber och inge annat
Febern är hög oxå,eller just nu är det typ 36,8 och det är inge feber:)
Men så där håller det på och helt plötsligt e hon uppe i 39 i feber.

Alvedon fick hon vid 7.30 så jag hoppas att det är på bättringsväg.
Men konstigt e det och jag blir supernojjig.
Hon varken äter el dricker,lite välling o vatten e vad hon får i sig men för övrigt är det full rulle och hon sover INGET.
Tycker hon borde sova mer,men det gör vi  inte,vill mest tutta på mig;)som inget i brösten har kvar:(

Skönt att vi fått en läkartid i alla fall.

Svärföräldrar har precis varit här och hämtat sin bil som stått här i två veckor medans de har varit utomlands.
Engla fick gå på dagis idag ,björn blev hemma från jobb så han kan hjälpa till lite och det tackar vi för,han får jobba häcken av sig nästa vecka istället men så får det bli när vi inte har någon som kan hjälpa oss.

Nu ska jag hålla mina tummar att liten blir frisk fort :)



Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Stackars liten, här är det samma - Leon är inne på fjärde dagen med feber, matvägrar som vanligt så det är amning och SOVA hela tiden som gäller. Tror att han har varit vaken ca 30minuter hitills idag och 4-5 timmar igår.

Veronica

Lilla gumman då, är det kanske 3 dagars feber hom har drabbats av?

Hoppas att hon kryar på sig nu!



Kramar till er!

Sandra

Min son hade 3 dagars febern förra veckan och ena stunden var den upp i 37,5 och 30 min senare gick den upp till 40,4.

Tredje dagen fick han utslag på tygg och mage. Utslagen försvann några timmar senare. 3 dagars febern är galet smittsam och jag känner många som har eller har haft den. Barn mellan 6 mån - 2 år drabbas.



Krya på henne!

Kram Sandra