Lill-lördag



Novemberlov och regnet öser ner.
Sitter inne med tända ljus,Engla ser på tv och Nova busar runt och vill helst bli buren.
Lite smågnälligt;)

Natten gick bättre än de andra nätter om man säger så;)
Vaknade bara 3-4 ggr inatt.
Däremot var Engla upp på toan två ggr o glömde släcka lampan efter sig så jag hade en strålkastare i ögat;)

Ska göra oss klara för idag vill jag inte sitta inne länge till,vi tar bussen till täby c.
Nova är i behov av långärmade bodys,tröjor.
Sen skulle B på möte i danderyd så det passar bra att han möter upp oss på em.

Dags att leta fram efter ett paraply som inte är trasigt då.




Sprang in på våran barnklädesbutik här i kyrkbyn igår:)
Me too jeans och tunika till Nova och en rosa slickepott från rice :)


Har ni oxå höstlov tillsammans med barnen?
vintageRetroPrinsessa



Vilken fin slickepott e på jakt efter snygga färggranna slickepottar :)



Yeees lov :)

Just nu sitter barnen pysslar gör armband gör Bambi Madicken .

Kenny ritar :)



Kram

Sandra

Hade inte ens en aning om när det var höstlov förrens i måndags när jag märkte att det var så mycket folk överallt ;-)

britta Bloggar

Vad mysigt det låter med höstlov! Jag ska vara ledig på fredag iaf!

teddy

ahhh fräckt med barn i många olika åldrar :)

Mysigt med tända ljus :)

Erika- mamma till två små

supermys ! och fina ljus :-)

Ivana

Otroligt mysiga lyktor!

teddy

Ohh tack tack va gullig du är :)

Hihi ja man skulle kunna säja men jag får inte tyvärr...