En nöjd mamma idag

Natten har gått förvånadsvärt bra,jag e nästintill i chockfas :)
Nova vaknade bara 6-7 gånger.
Somnade i bilen på väg hem från gammelmorfar vid 20.00,vaknade när vi kom hem.
Ammade och somnade om.
Sen sov vi nån timme till och nova somnade om då hon låg tättintill o blev klappad på kind o masserad på mage o lår:)
Nästa gång hon vaknade blev det amning ,tror vi körde varannan gång.
lite mer ledsamt denna gång då hon inte fick min tutte;)
Startade björns mobil där han har hennes favorit sånger,som tex ida´s sommarvisa och bää bää vita lamm.
och lasse Berghagens teddybjörnen fredrikssson:)japp hon somnade om till lite musik haha och vi e nöjda för det.



Älskade skitunge:)vad duktig du e.

Om det fortsätter så här bra att bara kunna sätta igång lite musik och nova somnar om så är det helt ok.


nu e det du o jag som ska samarbeta:)


eller hur nova? aaaaaj noooova.


Älskling då:)

Jag är supernöjd o taggad inför kväll/natt för att se hur det går.

Nu ska vi göra fredag och bara mysa ,Engla är ledig från dagis.

Kanske jag tittar in senare ikväll :)
Camilla - En mammas dagbok

Vilken sötnos!



Trevlig fredag ,

stora kramen från mig!

anneli

Sötaste Nova:)

Kör så det ryker ......Jag vet vad du går igenom. :((

Jag håller tummarna. Går det inte så sätt hon på tåget till övik så är jag vaken med henne;)

Vill så gärna hjälpa dej på nåt sätt men svårt när vi är så långt ifrån varandra:(

Kramar

Therese

Lilla busdockan så söt men huu vad jobbigt med alla störmoment på natten. Det syns inte alls att du inte får sova. Jobbigt med eksemen, tjärsalva är bra finns i hälsokostbutiken läker snabbt när man använder. Hoppas helgen börjat bra! kram

Erika

så söt är hon!!!!!!!!!!!



kram