Fredag





Har precis ätit lunch med de två små:)

Alex är på skolan och snart ska vi åka och hämta upp henne,vi ska till Huddinge sjukhus
Och hälsa på min morfar som legat där sedan en vecka tillbaks,då jag och syster åkte in till akuten med honom.
Får passa på att besöka honom då minnet blivit bättre.
Gillar inte huddinge det är som en bunker,sen finns det bara en massa dåliga minnen därifrån:(
Saknar min mamma saknar min mormor och saknar min morbror,livet e inte rättvist på en fläck.

Nog om tråkigheter,vi har i alla fall sol och ingen snö;)

Ikväll blir det fredagsmys med kidsen framför tv:n,vet inte när jag satt i soffan sist o gjorde ingenting.

Hoppas ni får en härlig fredagskväll.


Tess

Hej hej

Hoppsan ja..bara hör av dig så kikar jag på det!



Sv: Tack så mycket..:)



Ha en fin kväll

Kram

Nathalie

Ja tydligen kunde man begära f-ledighet i efterhand så ja får se till att göra det idag!

Nelly mår bra nu förutom att hon har blivit mkt tuffare för att skydda sig efter att det hände. Vill ju att hon ska vara en lugn och fin tjej..

Ha en trevlig fredag!!

Anna

Nä huddinge sjukhus känns verkligen som ett gammalt och tråkigt sjukhus! Sjukhus borde piffas upp för man är ju oftast där under tråkiga omständigheter. Hoppas att besöket gick bra och att ni fick en mysig fredag!



Kram kram

Therese

Låter inte nåt kul allas hoppas han blir bättre snart. tack för kommentaren om spisen jag ska leta lite till innan jag bestämmer mig. Hoppas ni får en fin helg! kramar

Fröken Isakson

Hoppas han är bättre nu och att ni hade en fin helg .kramar