Måndag


Fann dessa raringar på mässan,luktar sååå gott:)


En kylig måndagmorgon idag!
Dags att leta fram mina handskar som ligger någonstans i huset,frågan e bara vart?
Tur barnen e varmklädda ialla fall.

Nova ligger ute på altan och sover sött i sin vagn,hon var trött och somnade så fort vi lämnade Engla på dagis.

Hade tänkt ta bussen till täby c men orkade inte fick sån beslutsångest att jag stannade hemma o gjorde rent i köket(mer välbehövligt)
Men skulle vilja få tag i en jacka på hm,fick reklamera min nya svarta efsom dragkedjan blev trasig.
Nu hittar jag ingen likadan i min storlek:(men det skulle komma in så vi får se om vi tittar in i morgon el i veckan.


Vann en goodiebag förra veckan med fribiljetter till mässan och en bra överlevnadsbok för oss mammor:)
lite smått o gott Tack Sandra:)


Nova älskar att stå vid Englas dockvagn allt som rullar e roligt:)

Hoppas ni får en fin höstdag,här i sthlm skiner solen men det är kaaaaaalllt.
sandra

Vad söt hon är där hon står vid dockvagnen! Edvin har äntligen börjat röra sig lite på golvet, Nova kanske går snart? Kommer ihåg att Alvin gick ganska snabbt efter det att han börjar resa sig mot saker! Kram

Britta Bloggar

Vad gulligt att hon gillar dockvagnen! Ja, det var galet kallt i morse, fick också plocka fram vantarna!

Britta Bloggar

Receptet på potatiskexen (världens bästa mutmat/snacks/mellanmål) finns på bloggen nu!

vintageretroprinsessa

Hallojsan vännen :)

såg nyss Alex papap some mitt emot ;)



Men du kul med vinst :)

såga att du oxå vann tingeling :)

GRATTIS.



Dom där laban tvål mm har vi med :)

Älskar doften av banan på schampoot :)



ha en fin kväll kram