Tisdagskväll


Engla var trött ikväll.


Har varit dålig på att blogga sista dagarna,har inte suttit  still många sekunder.
Har varken funnits tid eller lust att öppna upp lap topen.
Har tillbringat tid ute med soliga höstpromenader tillsammans med Camilla:)
Så skönt att komma ut i friska luften man blir kanske liiite piggare även om jag sover dåligt fortfarande då Nova vaknar hundratjugotregånger per natt,Jag undrar när hon ska klara att sova en hel natt åtminstone 5-6 tim.
jaja Engla var likadan.
Alltså har jag inte sovit på 3 år ;)de ni haha.

Engla var däremot väldigt trött efter dagis idag hon slocknade innan 18 på soffan.
Stränga bud att inte få sova middag på dagis:)

Nu ska jag hinna ikapp lite bloggläsning som ligger efter;)
sen blir det till att soooooova.
Anna

Nä sova det får man väl göra i sitt nästa liv :) Eller när dom blir tonåringar och man måste dra upp dom istället haha!!



Kram kram

Erika

Ja det är kul att jobba men så klart jättekul att komma hem igen :) tror det är nyttigt att längta lite efter varandra också :-)



Nej Ludwig har inte börjat på förskolan ännu, men blir inskolning nu i oktober, så spännande! men tor dte kommer gå fin fint då han bara är 1 år, så han är ju inte lika medveten ännu ;-) är förmodligen lättare ju mindre de små är kan jag tippa. Och han är tuff och nyfiken och kommer förmodligen bara tycka det är superskoj och glömma oss på två röda liksom Elwira gjorde ;-)



Kram till er!

Britta bloggar

Oj inte på 3 år alltså... Låter jobbigt, hoppas du får sova inatt.