Föräldrarmöte igen

Hejsan hoppsan:)
Nu har vi kryat på oss eller jag i alla fall;)
Halsen känns bättre o knoppen mår toppen.

Kanske är det så att solen gjorde sitt;)strålande väder idag och man blir genast på bättre humör oxå.

Denna dag har vi rensat o kastat en massa saker från garaget,sååå skönt att bli av med allt,kläder ,mattor o gud vet allt :)
Vi har sån bra återvinningstation vid hagby.
Sambon berättade att i vanliga fall så brukar det vara lång kö för att kunna köra in kasta sina saker,men vi valde en bra tid idag,då de flesta arbetar.

Nu är det hyllor som ska upp i Alex rum så det pysslar min kära sambo med;)
Engla käkar äppleriskaka och ser på tv:n
Nova tar en powernap.

själv ska jag hoppa in i duschen,ska på föräldrarmöte på Alex skola ikväll.
möte på möte:)igår var det dagismöte.

Tänkte slänga in kycklingen i ugn nu.



Japp nu e vi vaken igen ,det blev 5 min denna gång vi sov:)


Lillhjärtat e oxå förkyld nu :)


Nu ropas det från sambon så bäst att ge en hjälpande hand haha.
Anna

Skönt att rensa lite! Välkommen att fortsätta här hos oss ;)



Mulle Meck-parken ligger i -järvastaden och jag kan verkligen rekommendera ett besök där, Engla kommer att tycka att den är superskoj!

Annars gillar vi Blomsterdalen vid Liljeholmskajen.



Kram kram

Erika

skönt att ni är friska :) här har det också varit sol! kram

sandra

Lycka till på mötet! Kram

Britta bloggar

Duktigt med återvinning! Lycka till på mötet!

Mia ☆

Härligt att få rensa undan lite, det borde vi också göra =)



Ha en finfin torsdag!